Friday, December 12, 2008

wrecked!!

ok2..dah2 jgn nangis..
ahad ni aku dah nk masuk skola agama tu..
agak strict rules dkt sana..
phone pun xleh bwk..
tp aku bwk..gahahah..smbunyi2 laa..
n maybe aku off kan most of da times..

thnx to semua org yg galakkan aku hari tu..(zact, joko, alan, marbo n rmai lg)
mcm ayah ckp, nk blaja agama ni kena byk mujahadah barulah kita x jd bongkak..
so rules dia aku dgr pun takut sbb aku ni bknlah org yg baik/./

btw, aku masuk sbb aku rasa aku nk betulkan diri aku yg dah jauh menyimpang ni..
n,,ada sbb2 personal skali( sbnarnya bkn personal tp mls nk type pjg2..hahaha)
tp blaja dia lama laahhhh..
adoi
doakan aku sabar n dpt berjaya..aminn

tmpt tu x glam, x feymes n agak mcm bosan la..sbb tgh kampung kot..
dia dkt ulu langat..

lupa nk bgthu..aku pun xtau bila lg aku dpt on9 pasni (dgn nada sedih)
so aku nk ucapkn jutaan trimakasih utk semua org yg pernah mewarnai hidupkuu..
semoga kita jmpa lg..bubye..;'(

4 comments:

duniakucomel said...

oit!! lowkat!! gud luck ar!!!..
o yeah!! mesti rindu kat ko ar pasni!! walopun x pernah cakap ngan ko...
wuu sape yasmin? awek kah?
(yasmin <<--save point)) haha..

waa!! ari ahad nie.. berdebar2x
all the best yo!.. jangan seday2x
salam ukhwah :)

sarah said...

chalo bette!

u can do it~

ngee ^^

ustaz! ajar aku ngaji nnt ye?

alif, ba, ta ...?

sheera said...

oh,g.
aritu i ckp nk pkai tudung, but nthla. ssh nk ubah tabiat lm la.
skng u plk nk jd ustaz? woww!
i pon nk ckp kt u blk.
eh,bakau.
i de 1 feeling la kt u.
nk tau ape?
terharu ;)
terharu dgn perubahan u skng.
bgsla.
jgn jd cm i.
hrp2 u dpt teruskn yer. ;)

duie said...

ok u gdluck..ahahah