Thursday, July 31, 2008

no pork no smoke

esok aku nak balik.. huray,, tp mcm mls pun ade nk blik.. tau2 jela.. kat rmh xde idop free mcm kat sni kan.. sem break 2 weeks.. so maybe lame la xde update.hehe.. cuti2..

td kne shisha lg..
adeh.. lame2 pdam aku.. haha.

tp aku x isap rkok..
blik ni byk plan aku nk jln2 ni..
tgk..nk tulis ape pun dah lupe.. terok betolla..
nnt aku smbung lg yea..
bye2.slamat malam malaya


sgt bersyukur for this life.. aku ade kwn2 yg boleh same2 sedih, same2 gembira.. x penah tinggalkan aku selama ini.. terima kasih byk.. smlm..aku lapa.. maka si vege yg dari jauh, dari bkt jelutong dtg bwk bg aku mkanan.. knp die dtg..sbb aku ckp aku lapa..;) tenkiu sooo much..

kutik plak,
dlu aku bngun pg.. ade satu barrel kfc utk aku brekfes..

joko yg slalu bwk aku jln2.. marbo yg slalu jnguk aku.. zact dan pa'an yg ajar aku memasak..

tieqa yg sentiasa bg aku smgt..
dan rmaaaaii lagi... klau aku nk tlis..mmg x hbis.. jasa dorg terlalu byk smpai x mampu aku bls.. aku doakan korg sume berjaya di dunia dan akhirat..

dan x lupe kpd lala yg slalu membuatku hepy..
tq semua.. maafkan slh silapku.. aku x sangka org seteruk aku boleh mendpt kwn2 yg sebegini baik.. lg sekali..terima kasih..

slepas aku xde nnt..
jg diri korg elok2..
doakan aku slalu ye..

to kakak ungu.
anda bertuah sbenarnya..
live ur life to the fullest

to putri godik,
jgalah diri elok2..haha..
i've tried my best utk protect u kat sni..cehwahh.. ssh nk cari org yg sesuai for u..
honestly, u antara the best girl ive ever knew..
thanx byk2 for being there ...

kepada cherry dan bfnya..
slamat berjaya n i nk tgk u all kawen nnt tau..
slamat berjaya kakak..
time kasih 4 all da advice..:)

lastly, utk my dearest lil sis erina yg cute,
jg dri leklok..
byk lg benda u nk pursue dlm hidup ni..
jgn waste ur time dgn benda2 yg x berfaedah tau..
i nk nnt satu hari i dpt call..
u ckp, i dah jd doctor skrg..
i want to hear dat a day..
let u dream come true..

trima kaseh..

i just...can't

i hate starbucks...
but i dunno why i hate them..

i just cant resist their new drink..
the pomegranate peach frappucino..
makes me droling everytime i passed the shop..
drink it in the cozy seat there..
damn good..hahha..

n..i got a new haircut..hehe..
i love it.but dunno la mereka..
dorg ckp mcm bapok..

btw.dorg ni memekak mcm anjing la..
menjerit je keje..

Wednesday, July 30, 2008


im not okay when i said ok..;(

killing is thrilling

smlm aku mimpi pelik..
xtau la maksudnya..
aku bunuh org dan aku mati sekali..

mlm td aku dgr lagu bye bye beautiful..sgt best,,
dari nightwish..kemudian lagu i cant smile without u-barry manilow-..its true tho..
pastu lagu zentrimetri dihanie..aku x reti nk type pnyanyi die..haha..
hari ni nak kena prgi bngunan mara..
pergi seorg diri lg la nmpknya..
malas sungguh..
si dia pulak kuar dgn kwnnya..
aku ajak godik kuar tp godik tkut kne mrh dgn bdk kecik..haha..
jht godik..

adooiiiyaiii..quiz lagi ke??

Your Seduction Style: Prized Object

The seduction game you play is tried, true, and still effective: hard to get.

You know that the best seducers turn the tables - and get their crush to seduce them.

The one running has the power, and you're a challenge that is worth the chase.

You are a master of enticing and pulling back. Giving a little and taking some away.

You are controlled enough to know rewards come after a long seduction dance.

Even though you want to call, email, or say "I love you" first - you don't!

You're style is the perfect mix of hot and cold - so much so that you have many suitors.

Think Holly Golightly from Breakfast at Tiffany's ... or any of those creepy guys from the Bachelor.

You're skilled at inspiring a chase. The real test is picking the person to slow down for.

Your Love is Based on Passion

When you're in love, you're brimming with emotions and desire.

For you, love can be a crazy frenzy - but somehow it all makes sense.

Love is the most important thing to you. You are capable of doing anything for love.

(This makes you very lovable... but also a little scary!)

Why your love can last: You've got the true attraction, bond, and euphoria to make it happen.

Why your love can fail: Love isn't something you really think through. Your roller coaster relationships sometimes end on a terrifying note.

You Should Be Fashion Designer

Although you're offbeat and artistic, you have a good eye for trends

You can figure out new incredible clothes to create... that will sell well!

Your Risk Taking Level: Medium-High

You're not afraid of a little (or a lot) of risk.

In fact, you pretty much live to take chances.

Consequences be damned, you are willing to go for it.

And if it doesn't work out, at least people can't say you didn't try!

tadi aku pegi ofis cari counsellor..mau mintak transcript..

skali die xde..
blik rmh pd tghari yg panas..
dtg lg skali pun xde..

jmpe akak dkt kaunter..
ganti ms. tina..
comel n baik..die tlg smpai hbis..
isnin bru dpt transcript..
mls lak nk dtg sni blik lpas dah blik mlaka..
ayah..nk camera..:D.boleh?

sape ni? its me lah

The True You

You want your girlfriend or boyfriend to be more relaxed, calm, and composed.

With respect to money, you spend carefully and save your pennies.

You think good luck doesn't exist - reality is built on practicalities.

The hidden side of your personality tends to be methodical in your ways - with trouble adapting to the rules of society.

You are the type of person who assumes that the world revolves around yourself.

When it comes to finding a romantic partner, you base your search on information from your friends.

You Are 65% Grown Up, 35% Kid

Congratulations, you are definitely quite emotionally mature.

Although you have your moments of moodiness, you're usually stable and level headed.

Your Personality Cluster is Extraverted Intuition

You are:

A true wordsmith - a master of words

Original, spontaneous, and a true inspiration

Highly energetic, up for any challenge

Entertaining and engaging, both to friends and strangers

the given name is muhammad khairi bin zainal and people call me khairi n whatever they want to...

im very happy with myself coz i think im the luckiest guy on earth..hahha..

bcoz i have a very happy family and a bunch of loyal frens..

my hometown is in ayer keroh, melaka,,but rite now im staying in sunway 4 study purpose..^^

im the youngest in my family with 3 elder brothers...

rite now im studying in taylor's adp majoring in actuarial science...quite tough tough.

my hobby is,,,listening music, taking pics, and looking for new xtvties,,technologies, swimming..

i love to hang out n shopping too..

if i hv the money to spend..

one of the most important part of me is,,i think i have two personality..most of my frens are saying that too..\

dats bcoz smtime i can be very good to anyone but sumtime i can be very irritating..sorry 4 dat ya,.

dun forget to add me on myspace, facebook and friendster..if want to ask me more, see me on msn

keep reading..hahah,thnx for dropping bye