Friday, December 12, 2008

dilemma

ok ok ok..i know dat both of this thing are important..
tp dunia ni skejap sgt je pun if aku nk hapy smpai mati..
nk hapy atas dunia snang je tp nk hapy dlm kubur ada mcm berat sket kan..

intro yg sengal, dah!

listen to this..

mak suruh pergi mmu, sbb dia ckp lbh qualified n recognised by our government kan..
dia ckp smbil kita blajar pun boleh blajar agama

ayah ckp masuk la skolah agama, blajar jurusan alim..
ayah ckp dunia ni nmpk ssh tp sbnarnya snang..cari duit bkn ssh pun..
then, agama nmpk mudah tp sbnarnya ssh..lg byk kita blaja lg byk kita x tahu..
ayah bgthu lg,
allah dah tetapkan jodoh, ajal dan rezeki kita..tp allah x jamin syurga kita kan..

aku pun byk slh n silap..
jd aku nk buat parents aku hapy..
tp skrg mcmana???
aku rasa korg semua pun nmpk contradiction yg ada ni..

aku pun pening..;'(

2 comments:

duniakucomel said...

wah.. kalo aku jadi ko pun aku confuse gak.
oit! kalo ko jadi jahat lepas masuk sekolah agama.. serius aku belasah ko.. bukan setakat belasah.. belangkung pun sekali..

haha..
hurm... wat ar semayang hajat...

sheera said...

haha.
sshnya nk wt plhn cmni.
btw,i sokong org duniakucomel.
hahhaha