Tuesday, November 25, 2008

im not going away by ozzy osbourne


tahun ni agak gila colorful for me actually..

aku jumpa mcm2 jenis org smpai aku pun pening oh..

ada yg baik,ada yg kureng ada yg mcm nk kena pukul..hahaha..(yg ni tny aboh dgn acap)

tp..pejam celik dah nk habis dah tahun ni..cuba kita cermin diri n see apa improvement yg dah kita buat..


for me,honestly,mcm2 bnda truk dah aku buat dis year..smpai aku mcm hidup dlm mcm2 jenis dunia..kejap baik,kejam kejam..mcm hipokrit juga..


dlm mcm2 jenis org yg aku jumpa,ada yg buat aku gembira,adayg menyedihkan..


tanpa aku perasan,my pastime semua timbul kembali dgn tiba2..adakah ini tanda utk smthing yg aku sndri x tau apa dia.???smpai kdg2 aku rasa mcm org gila..waaa!!!



knon2 nk buat ayat sastera,tp aku balik yg pening!.dah la! tutup buku..hahha..chalo bette

1 comment:

Sarah Ameera said...

haha

chalo bette kau xleh blah.